jobbat

Det går i ett alltså.....

Igår kväll va Lilly fast besluten att inte somna förrän efter tolv. Kanske i senaste laget när man e tre månader gammal o ens mamma ska upp o jobba dagen efter. Måttligt glad försökte jag söva henne  men de stora blå tittade på mig som om klockan istället vart tolv på dagen. Så strax efter halv ett somnade hon efter många om o men. Då låg jag klarvaken ett bar tag till -e det inte lillan så e det jag, tydligen. Suck! Det var Johns natt att ha henne eftersom jag skulle upp o vid 4 väcktes jag. Matdags! Öh va??? Redan? Jag ger mig f*n på att hon äter tidigast 5 o ger istället nappen tills hon somnar om, om hon vaknar o gnyr...men hon märkte väl att det va pappa o honom gick det att lura lite extra :) Så mat fick hon o redan 8 vaknade hon igen o då va det MAT PUNKT NU!!!!  Igen.
Nu håller jag alla tummar jag har på att detta va en engångsgrej. Och ja, jag vet att nästan alla småbarnsföräldrar har det minst såhär men vi e  bortskämda o sover gärna liiite mera...Hör du det Lilly....:) Min lilla fisunge!

Det va med andra ord en lätt död Carro som klev upp i morse....o har nu jobbat hela dan medan Lilly o pappa haft det bra här hemma. Så nu har John sin egentid o e på gymet med Adam o hurtarn  o blir stora o starka, de e duktiga grabbsen. Jag väntar dock ivrigt på att han ska komma hem o vi ska åka o storhandla, jag e nämligen sviiiinhungrig!!!!

Ops där blev jag nerspydd från  midjan o ner, kanske läge o ta bort det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0