söndag

Söndag..igen.
 Veckorna springer iväg nu innan jul tycker jag!!! Så idag fick jag arslet ur vagnen o fixade de sista klapparna o har nu "bara" John kvar. Men jag fick verkligen slita mig från tv:n, skidloppen avlöste varann men jag hann bara inte sitta där utan gick ut på stan. Fick med mig både John o Lilly o då va det fika efter typ en halvtimme, det e obligatoriskt. Till det ena stället av det en bit att gå å det bet rejält i kinderna -fy satan vad jag inte gillar vinter o kyla!!!! Nä tacka vet jag sommar o sol -det e iiiiiivet de se!!

Nä nu ska lillan få välling o jag ska greja lite här hemma. Hela dagen har gått o det e bäcksvart ute.

Muntert ?!
 
NÄE VET I VA!!

Ikväll har vi kört runt i stan o kikat på lite hus som John e sugen på. Närå, jag vill åxå men just nu e det inte rätt läge känns det som, med mig mammaledig. Men nån gång kommer väl turen kanske till oss åxå o under tiden får man nöja sig med att titta.
Lilly har ägnat kvällen åt att skrika allt hon kan, ja inte gråta alltså utan hon har kommit på vilka röstresurser hon har o gapar lite i falsett sådär...ett smått obehagligt ljud som hon kom på igår. Man kan bli trött för mindre men hon ser för rolig ut, för det verkar som även hon själv tycker det e väl högt :D

Nähä, mot te o mackor o mys med lillan i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0