nyttig? nja

Min dag:

Gått upp, jobbat, tvättat o nu väntar köttfärssås o spagetti som jag inte kan motstå trots att klockan e mer än slagen.. Shit så trött jag va i morse o de andra låg kvar o sussade ikapp. O ännu tröttare e jag nu, ögonen svider.  Det ser så underbart ut när de ligger under sina täcken o man själv måste sätta ner fötterna på ett kallt golv, på med morronrocken o upp. Sällan har man vart så trött. Men nu väntar snart bingen igen, ska bara moffa massa mat mitt i natten o sen bums i säng -nyttigt va? Anna Skipper skulle se rött! Men i Carros värld förekommer sällan nyttigheter...fikorna (ööh?) avlöser varann, ny godispåse varje dag o  äts gör det in på småtimmarna. Tjejerna på jobbet har väl insett att det inte går att hålla på så , så de har infört godisförbud på veckorna, det e bara fredagar det tillåts, o så kommer jag med min påse o frestar ..haha! Shysst.
Men går , det kan man säga att jag gör nu för tiden, jag traskar på med vagnen varje dag, alltid nåt.

Hmm ?! 


Nu stängdes fläkten av , det betyder mat!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

A du kan väll äta m gott samvete.. När blir fikan? Lillan hinner ju få körkort innan vi ses :-S kram

2008-12-05 @ 07:27:07
Postat av: carro

ja fy vi e dåliga på att ta tag i det du..john o lillan sover men jag hör av mig när jag hört vad han har på agendan framöver! kraam

2008-12-05 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0