inget särskilt

Som den fikadrottning jag numera e så tog vi en sån efter vi vart duktiga o gått en timme, jag, Lilly, Anna o Filip. Kaffe o den stadiga lussekatten -I LOVE SAFFRAN !!!!!!!!!!!!!!! Det har jag efter min far som på sin 50-årsdag till o med fick en jättestor saffransbulle av tanterna i stallet, det va det bästa han kunde få :) Farligt gott e det.

Sen va jag inne hos tjejerna på Gina Tricot o hälsade på tv-kändisarna från fredagens Dansbandskampen. Mitt när vi sitter o tittar på det så ser jag  hela Gina-staben fram mitt framför scenen, gissa om jag garvade !!!! Susanne, yrvädret, hon viftade runt där o vinkade till fel kamera. Hon e för härlig o e fast besluten att Henke e årets dansbandshiiiingst! Mmm, vi  får väl se... Tyckte faktiskt att Scotts var ganska dåliga denna gången, Shake överraskade däremot o va jättebra, tyckte jag. Känns som han som kom på ide´n med detta program missade detaljen att de band som va med från första början får ett rejält försprång när de e med vecka ut o vecka in, till skillnad mot de som kommer in först nu. Men visst, Scotts e bra. Dock inte sååå bra tycker jag. Men det e skitskoj att ett band från min stad e med o att det går så bra!!! Även extra roligt när man känner Claes såklart..

Nu ska hag ge lillan sitt  extrakäk som hon får  varje kväll, då sover hon sååå gott sen. Därefter väntar dammsugaren som verkligen fyller sin funktion i detta hem....

Kommentarer
Postat av: Dette

Go Scotts! ;) Har bokat biljetter tills på lördag men jag kan loooova dig att du inte får se mig framför scenen i vilket fall! ;) Kramkram

2008-12-09 @ 11:49:55
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: nina

Hej!

Härligt ni verkar ha det med sovmorgnar och fikor på stan. Jag tycker Scotts är super bra. Jag ska gå och kolla på dom när dom kommer hit till Kalmar den 5 januari. Ska du med?? Vi stoppar bara pumpen i väskan och drar:-)))

Hälsa till min kusiiiin

Kram

2008-12-09 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0