Vilken jäkla natt...

....ja som sagt. La oss väl vid halv tolv o jag låg som vanligt med mitt korsord o tyckte efter ett tag att det tryckte så mellan revbenen, säkert i "magkatarrsområdet" (aldrig haft  det)...så jag började med att rulla över på sidan, det trycker ju på de flesta ställen numera o då brukar sidan va det enda som funkar trots att jag har svårt att somna så. Men det blev bara värre o jag började känna det där "suset" i mitt öra som så många gånger sagt mig Du måste spy! 

Kunde inte ligga kvar utan gick upp på toa o då började det även göra ont nertill i magen. För er som e känsliga: Sluta läs NU! Satt där med värk både upptill o nertill o fösrökte sträcka på mig o byta ställning för att få bort det men icke. Så jag fick ta till barnets badbalja o spy i samtidigt som nr 2 om ni fattar.... ;)  Satt där ett bra tag o fick sen springa dit flera gånger för att göra mina behov, men slapp iaf spy då, tack o lov!! JAG hatar det!
Gick sen tillbaka till sängen o måste väl somnat för jag vaknade vid 4 med benen på golvet o kroppen i sängen, hade nämligen bara lagt mig för att vila lite med morronrocken snodd runt mej.    :)

Så vi får väl se vad det blir av det hela, känner inget just nu o har iaf fått i mig gröt. Finns inget värre än den där tomma känslan i magen efter en sån grej.

Jag åt i o för sig väldigt mycket igår under dagen o det e något fullt ändå där just nu så jag vet inte om det kan ha var det.... Alltså orsak ÖVERFULLT....


Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jossan

Magproblem kan ju va tecken på att ngt e på g ... Kramar !

2008-08-15 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0