kantarell

Igår fick jag ändan ur vagnen o rensade o smörstekte de goda kantarellerna.. Sen åt vi dom på rostad macka  o bara med gaffel, då e de som godast tycker jag... Tydligen fick vi mersmak för sen tog vi en runda i skogen o hittade lite till.

                 

jag la ner o han plockade upp      visst e det läckert!!                   man har hjälp nästan  jämt...
 

Va åxå hos bm igår, som sagt, o allt såg fint ut. Så nu e jag överlämnad till Ante-mottagningen på KSS (Skövde) o på fre ska jag ringa dit o få tid på måndag för större koll. Sen får vi väl se vad som händer.....






Kommentarer
Postat av: Jossan

Mumma ! Svamp e underbart ju ! Plockar du "bara" kantareller ? Vi hittade massor med kantareller och Karl Johan förra helgen ! Har flera påsar i frysen, hur mumsigt som helst !



Nu går bebben på övertid du ! Jag gick över 4 dagar, det var nog ! Men du verkar tapper o hyffsat pigg, snart har ni er skatt !



Kramis och lova att slänga iväg ett sms så snabbt ni orkar !

2008-08-28 @ 11:55:34
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Erika

Alltså den där katten är ju bara för skön :-D

Ha det bäst! kram

2008-08-28 @ 13:47:33
Postat av: carro

ja han e helt uuunderbar! men dig har han ju spänt ögonen i förr hihi....kraam

2008-08-28 @ 14:34:23
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Maria

he he diggar eran katt

2008-08-28 @ 15:08:08
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Majsan

Er lille katt verkar hur mysig som helst! Blir nästan avis men vi har ju vår egen!

Kramar!

2008-08-28 @ 17:04:46
Postat av: carro

Majsan...



Han e lite väl "med" överallt bara så ibland blir man tokig men oftast e han SÅ go! Ni har ju er lilla Tess som e nog så speciell hon med...en rolig en det! Ni bor HENNE o inte tvärt om :) vilka individer!!

2008-08-28 @ 17:22:23
Postat av: carro igen..

Sess heter hon väl för tusan.....

2008-08-28 @ 17:47:44
Postat av: Majsan

Yes! Hon heter Sess!

2008-08-28 @ 18:55:12
Postat av: Carro

Att inte skogspromenaden gjorde susen, bebisen trivs bra i din mage;-) Måste vara skit jobbigt att gå över tiden så, jag är less bara nu. och jag är inte framme vid mitt bf datum ännu, men jag kan lovar att jag vill ha ut den NU. Få panik på dessa förvärkar snart och klumpigheten, kan ju knappt inte röra sig ju:-) Men det verka som det bli bebis för er i helgen el på måndag iaf. Ha det gott!

2008-08-28 @ 19:46:50
URL: http://carroregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0