Ikea idag :D

Idag kände jag mig ovanligt nere o olustig när jag vaknade o bara "näe jag måste få göra nåt kul idag, nåt jag har utbyte av", annars kriverar jag! Jag e väldigt sällan sån som tur e...
För killarna rullar ju allt på som vanligt så länge bebisen e i magen, de jobbar o nån dag har John grejat med fotpinnarna på mc:n o igår va de o sköt på bana. Det e inte det att jag inte unnar honom det för det gör jag verkligen!!!! Tro inget annat. Men när man alltid haft tusen järn i elden med jobb o sen fixat o grejat här hemma utöver det, så ter sig dagarna ganska händelselösa på nåt vis när man plötsligt går hemma o bara vääääntar...o alla andra jobbar.
A det e svårt att förklara men kag kryper på väggarna av det även om jag inser att det e så det ska vara, man SKA ta det lilla lugna o njuta av den sista lugna tiden för att det sen kommer gå i ett.

Som tur e har jag världens underbaraste o snällaste sambo som ställde upp o följde med till Ikea i Örebro idag när han märkte att jag va låg, på sin enda lediga dag denna veckan o dessutom vet jag att det inte direkt e hans favvoaffär. Men det  kändes inte som ett alternativ att ge sig iväg själv även om det såklart inget hänt med maggen idag heller..men man vet ju inte. På väg upp ringde en kompis som nyss fått barn o man fick äntligen gratta på riktigt!!!! fick några goda råd o pratade av oss lite om diverse saker man går igenom. Tänk va skumt, nyss gick båda o stånkade o nu har hon ett litet knyte att ta hand om... Tänk när även jag e där.

Slog två flugor i en smäll uppe i Örebro o träffade Dette o Erika åxå när vi ändå va i stan, myyyycket trevligt!!!! O än en gång sa vi att det e skumt att det känns som igår fast man inte setts på ett år (!!!!) Konstaterade att det va i Malung sist. Va tiden går!! Innan vi drog oss hemåt tog vi macka o mumsade  hos Dette.  Va skoj det e att ses. Tack för idag brudar.

Detta köpte vi...

LILLBERG Gungstol          
MELBU Avlastningsbord


o så nån lampa o lite småplock ni vet... så nu ska jag inreda vår lilla myshörna :D

Kommentarer
Postat av: Dette

Det var såååå mysigt att träffa dig/er igen! Ni e great! Och du Carro e juh helt otrolig... Inte kan man tro att det bara e drygt en vecka kvar där inte! Håller en tumme på att allt går bra och att det gör det snart! s Ni kommer bli så fina föräldrar!!! Krama

2008-08-11 @ 08:25:35
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Guchie

Den där gungstolen e så ruskigt mysig! Vill oxå ha den i min kommande lägenhet! Tips på om den e bekväm? Har inte haft turen å provsitta den ännu.

2008-08-11 @ 11:28:19
URL: http://www.guchie.se
Postat av: Erika

Tack själv! Det var riktigt skoj att ses igen. :-)

2008-08-11 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0