my day

Ännu en dag o ingen bebbe har kommit eller vill ut känns det som. Men som nån sa, dan e inte slut än! ;) Men jag säger som en kompis kille, jag  har nu sänkt förhoppningarna o e glad om den e här till jul !!

Hade hoppats på besök av mamma o syrrorna idag men pappa skulle jaga så det blev inget med det. Bockpremiär idag serrni!....E man itutad jakten sen liten eller????
Typiskt jag som e något sällskapssjuk nu!  Så min dag idag blir som hemmafru, återigen.... Ska städa av hela lägenheten ( slipper inte hemmafruar det??) eftersom jag antar att tiden för nåt annat än byta bajsblöja, tvätta o mata blir knapp sedan. O med Johns arbetstider nu e han helt slut stackarn. 

Nähä, jag ska vidare.......








Den lilla hörna jag inrett nyss...

  John på en ö utanför Kungsbacka

 
       

Har inte fått hit kort på länge så här har ni några godbitar.....vissa e den osminkade sanningen men det bjuder jag på :D


TJING

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilken mage :)

Fin du e :)



och fin bild på John :)

2008-08-16 @ 12:27:53
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara säga att jag tycker din myshörna blev jättefin! Gillar det verkligen! Lycka till sista tiden med den (enligt mig) mysiga magen =)

2008-08-16 @ 15:39:32
Postat av: Jossan

Så fin så ! Snart kommer bebben !

2008-08-16 @ 15:48:12
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Dette

Faaan vad nice hörnan blev! Tur att ni valde det där bordet, det hade inte alls blivit lika snyggt med det andra juh!! Attans... När kommer bebben då... Men hur e det det heter? Den som väntar på nått gott... Ta hand om varandra! Kramar

2008-08-16 @ 18:01:15
URL: http://www.dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0