surt sa räven...

.....e det minsta man kan säga just nu....

Inväntade en sista lön med sem.ersättning  o provision från jobbet  o får istället reda på att jag fått en halv lön för mycket sist...????!!!!! Så jag fick kvitta det mot denna mån o skulle då åndå betala tillbaka 1200 spänn, men det slapp jag sa bossen. Snällt (o TUR det iaf).
 Har revisorn fått sin titel o legitimation med ett cornflakespaket eller???? Det e tredje gången hon gör ett sånt radikalt fel på mig o då pratar vi inte några hundringar utan åtskilliga tusenlappar. E det tillåtet att slarva på det sättet, eller vad det nu e hon gör??? Det borde tusanimej hon själv få stå för!


Tala om för mig hur man lever på halv havandeskapspenning för några få dar o mammapengar från 6-20 aug ? (om dom ens kommer nu med allt strul hos Förs.kassan) Jag fattar inte det.

Så om nån känner för att skänka till välgörande ändamål står jag med öppen famn. Tro mig.

Va ledsen man blir. Folk som ofta har det knapert med pengabiten måste må skit för jämnan förstår jag nu... FY FAN.

Kommentarer
Postat av: Maria

Urs inte alls kul :(

Hoppas det löser sig

2008-08-21 @ 22:58:43
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: josse

Är det ann som gjort fel...

2008-08-22 @ 07:47:43
Postat av: carro

näe revisorn...

2008-08-22 @ 10:53:50
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Guchie

Usch ja verkligen. Förstår frustrationen! Själv slipper man F-kassan nu när man fått jobb. Hoppas allt löser sig för dig! Strul e aldrig skojj :/

2008-08-22 @ 21:25:50
URL: http://www.guchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0