söndag

En liten kisse har i natt väckt mig med jämna mellanrum  o tyckt att jag klappat o gosat alldeles för lite. Då får man en tass på näsan "hörru, tro inte di slipper"!! Man kan inte annat än le fast det e mitt i natten o man inte ens orkar öppna ögonen. Min goding.

I morse efter frullen gick vi ut o över gatan med matsäck  till älven där det va kanottävlingar o fikade lite i solen på en filt. Åh lite sommarfeeling kvar ändå.. Mysigt! Tog sen en runda i bilen o tittade på fina hus o även en sväng till Cheapy o köpte grejer till vår dusch som ska göras om för att vi ska ha skötbordet i halva o dusch i halva om ni fattar... Så nu e det bara att börja...för den som orkar o känner för det.

                   


     

Igår, sent på natten gick John förbi vår nyuppsatta gardin o fick nog av trasslet som kissen fixat till o visst fick han hjälp.....eller stjälp..

    

Nu blir det  min käras goda köttfärssås o spagetti..MUMS!!

Kommentarer
Postat av: nina

hej

skriver med en hand för jag ammar därav små bokstäver. idag har dina svärföräldrar varit här och tittat på ludvig och fikat. super trevligt.hur mår du det måste vara ursegt att vänta men jag kan trösta dig med att inget barn har någonsin blivit kvar där inne.

nu ska jag försöka fixa lite mat

kram nina

2008-08-24 @ 16:25:03
Postat av: carro

Hej Nina! va mysigt, du har redan en liten knodd du :) här verkar den som sagt byggt bo där inne men det verkar ju betryggande att du säger att ingen blivit kvar där hahahaha!!!MEN JAG E LESS kan jag meddela.. men men den kommer väl. den som väntar på nåt gott..(o då menar jag inet förlossningen;)

2008-08-24 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0