Kerstin -du e suuuper

Bloggade mycket senare än vanligt igår o då fick man några sms som undrade varför.. o det va inte för att jag låg o klämde ut liten , tyvärr. Bara det att jag hade fullt upp på dagen, det va allt.

Idag har  barnmorskan ringt upp (har sökt henne) o jag har nu fått klart för mig lite hur det går till, hur länge jag får gå innan jag skickas in  för koll mm. Så nu vet vi iaf ett datum vi senast har en liten men det får bli en HEMLIS ;) O jag hoppas ändå att den kommer "av sig själv" innan dess. Ska till henne kl 13 idag o kolla upp så allt ser bra ut där inne hos lill*n, o det får vi ju hoppas det gör  fortfarande! Kan man inte förklara för den att det finns mer plats att röra sig på här utanför magen??
Den e redan lik sin far, seg i starten o "sådär" på att passa tider som många så fint på pekat hihi!

Nu ska jag torka o rensa ur kylen innan tvättiden börjar kl 12 o sen till Kerstin kl 13.
Åh jag kan inte nog förklara hur värdefull hon varit i detta! Fasen va hon ställt upp!

Jag blir nästan lite rörd :, )


Kommentarer
Postat av: Majsan

Förstår att det var fullt upp igår när jag såg allt du gjort!.....men nästa gång kanske någon är på väg

Kramar!!!

2008-08-27 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0