helg

Igår hörde min goa kollega Emelie av sig o ville ta en fika på stan. ÅÅh va roligt, det e skitlängesen vi sågs, det blir ju så när hon jobbat o jag går hemma på jäsning. Men nu hade hon sem å vi satt o fikade i 2,5h o hade massa att babbla om..såklart! Det blir sällan tyst oss emellan ;) jag vågade mig på ut på stan för första gången på länge, rädd att vattnet ska gå å forsa ut, men nu skiter jag i det. Jag kan ju inte låsa in mig...o ungen verkar ju bosatt sig där inne.



Den som ser mest normal ut e Emelie ;)



Nu inväntar jag mamma o mina systrar som ska hälsa på oss idag o säkert gå på stan. John som jag trodde skulle ha sin första lediga dag på tre veckor jobbar några timmar idag igen, undrar hur det kraken orkar men han verkar ta det med ro. Jag e tröttare än han ju :)

Nu måste jag dra ett varv med dammsugaren så det e fint till de kommer...när jag satt upp nya gardiner o allt.....


TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tror fortfarande knyttet kommer innan måndag :)

2008-08-23 @ 11:12:06
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0