fika!

Igår satt jag vid köksbordet o hade inget att göra. Inget. För en som mig e det typ det värsta som finns, NÅN grej om dagen vill man ju ändå ha trots alla förmaningar om att "sen kommer du uppskatta att du haft det så". O det vet jag men nu e det bara långsamt.
Men så kom Jenny med det goda förslaget att vi skulle fika i Levene med Hannah. O innan dess bjöd hon på egengjord lasagne. Mums!!  Vilken fena i köket hon e alltså (med risk för upprepning) , det barnet kommer få mycket gott :) Vårt får väl nöja sig med burkmat, iaf när jag går hemma hihi !


Så fikade gjorde vi.....i världsmetropolen Levene där Hannah bor. O visst passerade det några människor iaf :)



     
Jenny o Hannah                    Jag o Jenny



John kom hem med en ny väska han fått på jobbet o gissa vem som älskade den direkt....
. Kartonger o väskor -då e livet fulländat! Min bb-väska e numera i bilen eftersom den blev bebodd på heltid.

Vår underbara goding !!


Nu ska jag fortsätta tvätta o dricka nån kopp kaffe till, lite uppåtchack måset man ju ha :) Snart kommer Lenny med en laddning tvätt åxå, när jag ändå e hemma o andra sliter arslet av sig kan jag ju göra nytta på mitt vis...

Trevlig onsdag på er

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan jag oxå komma m min tvätt? Vill ju inte att du ska ha tråkigt ;-) kram

2008-08-20 @ 13:44:02
Postat av: carro

hihii!! ja gör det du!! :D

2008-08-20 @ 13:45:20
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Dette

Attans... Alla "gamla" bruttor samlade.. Onödigt länge sedan man träffade alla juh! :ó( krama

2008-08-20 @ 15:54:36
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: josse

träffade ni inte texas där? ?haha

2008-08-20 @ 17:23:51
Postat av: Lenny

Tusen tack för hjälpen med tvätten Carro!

Du e en pärla! (En rund) =)

2008-08-20 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0