shoppat

Fredag kväll o det ser ut som om dammsugaren borde göra ännu ett varv men jag skiter f*nimej i det nu. Tvätten hänger i hela lägenheten så den kanske jag får röja tag i. Det blir förmodligen en ganska lugn kväll i ensamhet eftersom min goa sambo ställer iordning för Mc-konslutdagarna som e i helgen o han lär troligen jobba röven av sig. Jag får väl titta på tv :)
Vissa e ju lediga tom måndag !! TYP JAG!!! :)

Imorron ska jag på nån sorts marknad med jenny mfl i nån skolmatsal. Tror det e typ byt o sälj eller nåt liknande. Blir roligt! På kvällen tror jag att jag lyckats tjata med John till Båberg o se Date o träffa dom. Saknar dom ibland jag med..
 
Shoppade lite på lunchen idag.. Tycker inte jag har nåt att ha på mig.

      

Kommentarer
Postat av: mamma

den svarta var jätte fin. Kram mamma

2008-04-11 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0