packa

Hemma på lunch o ska packa till Kalmarresan ikväll så vi kommer iväg nån gång. Var o lämnade kissen hos min syster igår o han har visst redan dragit upp en kaktus ur sin kruka. Märligt att han alltid e på blommor borta, e det en protest eller? Men han ligger även i soffan o myser som han aldrig gör här så han trivs nog :) Bara det e folk runt omkring e han nöjd - det måste hända saker ju! Orkar inte ha med honom till Kalmar, deras tapeter e som ett bollhav för honom, såna där sjögrästapeter eller vad det nu heter. Mindre poppis när han hänger i dom så de trillar i bitar även om han har skitskoj.  Nä han har det bättre där han är o jag kan relaxa jag med.

Nähä, ska se till att få i mig pastan snabbt o komma iväg o jobba några timmar till. Sen bilresa på dryga 4 timmar...

 Plikten kallar!




Kommentarer
Postat av: Dette

Ha det toppen i Kalmar! :) Kraaam

2008-04-18 @ 13:22:16
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0