jag blir inte klok på detta

Åh jag blir inte klok på detta, jag känner igen den där galningen som mördat bla Engla skitväl!! En mindre rolig sak att fundera på, men ändå... Såg honom på Aftonbladet idag o bara måste ha sett honom nånstans alltså. Annars e han jäkligt lik nån..

Tanken på Helena från Mariestad som försvann 92 eller 93 dök upp direkt i mitt huvud o mycket riktigt så ska de ju kolla upp det fallet igen tydligen. Kommer så väl ihåg det o alla pratade om det hemma eftersom det e så nära Karlsborg o hon även hade släkt där. Vore ju skönt för familjen om de fick nån rätsida på vad som hänt o kanske tom en grav att gå till. Ett slut liksom. Bara hennes skor o några ringar e hittade hittills tror jag. Usch tänk om nån i ens närhet bara skulle försvinna o man aldrig skulle få veta vad som hänt. FY!

 Helena Andersson

Till nåt bättre..

Lunchade faktiskt med min sambo idag, vilket inte har hänt sen han blev Svensson. Efter det gick vi på presentletarjakt till Eddie som fyller 1 år på söndag.. Hittade till sist en sak vi tycker passar, men vad svårt det är! Men ofta kan ju ett grytunderlägg va roligare än en leksak i den åldern. Då va livet bra enkelt! :)

Ikväll har vi gjort hemmagjord pizza..eller snarare John. Blev jättegott men när vi skulle äta va  vi typ redan mätta, hade klämt varsin Magnum o jag även lite naturgodis. Typiskt mej. Älskar de där lövtunna chipsen! Detta till premiären av Desperate Housewives. Gud det blir bara värre o värre i den serien alltså, men bra e den! O på tal om det så e det sista avsnittet av Anna Pihl på måndag. Herregud det började ju nyss känns det som! Hoppas nu det blir hon o Martin o att hon får tillbaka sin polisbehörighet innan det slutar för gott, annars känns det ju lite b. Jösses det låter som jag lever i filmens värld ju hihi... E det så illa?

Nu ska jag bege mig mot bingen där John redan ligger o läser. Helyllesvensson! Men har man jobbat 9 dar i sträck så e man värd det!!
Imorron väntar jobb o en VIP-kväll på Gina Tricot



Kommentarer
Postat av: tilda

men desperate housewives började inte igår.
det var en repris från ett gammalt avsnitt.

2008-04-16 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0