gjort om lite...

Den nytta jag skulle göra blev denna: jag gjorde om lite hemma....Kändes jättelängesen o det behövdes!
Köket o tv-rummet fick sig en omgång...

image293

image294

image295

  Gissa om jag haft hjälp under tiden... :)




Bytte gardiner, ny lampa, andra tavlor (för en gångs skull inte hemmagjorda) andra kuddfodral, ljusa filtar o annan blomma i fönstret.... Våren har flyttat in!!! Bort med allt svart o fram med ljust grått o vitt. Köket fick sig åxå en vårigare nyans -limegrönt!

ÅH VA SKÖNT DET KÄNNS!!!!

Kommentarer
Postat av: Guchie

Åhhh ni har ju sånna där köksstolar som jag vill ha! Vart köpte ni dom och hur mycket kosta de?? *nyfiken* :)

2008-04-14 @ 13:28:15
URL: http://www.guchie.se
Postat av: carro

hm, tror de e från Jysk faktiskt för flera år sen. typ 600 kr/st.

2008-04-14 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0