flicka...eller?

Gjorde nyss ett test på Familjeliv om vilket kön vårt barn kommer ha enligt den Kinesiska berfruktningskalendern som hittades i en kejsares grav för 700 år sen.  Många påstår att den har över 50% säkerhet. Oavsett om man tror på det eller ej:

 I skrivande stund har jag enligt det testet  107 470 sekunder kvar till beräknad födelse. ATTANS!!!
O barnet kommer vara en........... FLICKA  !! (som jag trott)

Vi får väl se vilka som får rätt: testet o jag eller mamma, John o typ alla andra. :)

image297


Kommentarer
Postat av: josse

50% säkerhet att den stämmer.. a inte så mycke o lita på då eftersom det är 50% chans att du får en flicka...

hoppas ingenting händer idag eftersom det är min födelsedag. då kommer jag alltid att bli ledsen när jag fyller år. håller tummarna att det går vägen..

2008-04-14 @ 18:22:16
Postat av: zara

vet inte, men vi har en sem period mellan april-april. Om vi inte tar ut dom blir vi av med dom tror jag.. Kolla med din chef. För annars får du ta ut semestern.

2008-04-14 @ 19:02:35
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Carro

Jag är ju hundra på att du få havandeskapspenning innan bebisen kommer. För du jobbade väl inom frisör yrket? Jag kommer också att lägga in om havandeskapspenning snart men jag ska ju ha lite senare än dig tror jag, mitt e beräknat 25 sep. Det låter krångligare än vad det är, vet att jag tyckte det var jobbigt att fylla i alla papper när jag väntade ettan, nu är det nr3 på g så nu har man lite mer vanan inne:-)

2008-04-14 @ 19:32:11
Postat av: Jossan

Det e väl mest riskyrken som får h.penning ? Vet inte vad som skulle va mer risk som frisör än inom förskolan ? Men de kanske ser på annat sätt !

Ansöka skadar inte !

2008-04-14 @ 20:42:45
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Maria

Ha jag trodde på tvillingar en sväng. Jag har ingen aning varför.

2008-04-15 @ 07:20:56
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tror på en flicka :)

2008-04-15 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0