du är allt..

Fick en fråga om nån fin bröllopslåt. Åh äntligen har jag hittat låten jag letat efter..... "Du är allt" med Sonja eller Shirley. Lyssna o njuuut! Hörde den för ett tag sen i en kunds mp3, hon skulle själv ha den på sitt bröllop.  Gick in på youtube o hittade den o satt heltstum (det e inte ofta;). Gillade den bäst med Sonja faktiskt, kan bli lite bräkig med Shirley även om skillnanden kan tyckas minimal  mellan dom :) Fick samma klump i halsen ikväll när jag hörde den som igår.. Gumpf! Fick även medhåll av en med musik i själen ;)

Vore det inte underbart att kunna sjunga?!

http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA&feature=related


Testade för första gången Minestronesoppa ikväll, satt som en smäck efter  storhandlingen. Med ett antal mackor till kan man tom bli mätt på kuppen. Men det krävs några...
Lönen sitter på kontot o eftersom summan va större än väntat så blir det några lappar på mitt "Bugabookonto" även denna månad. ¨Nåt måste man ju leva av i sommar o höst åxå. Däremot brände jag lite på Gina på lunchen, det blev tights o två större t-shirttröjor eller vad man nu ska säga. Tightsen e liksom skeepants (stavas?) o John tyckte väl...sådär. Som så många gånger förr ;) O ja, man kände igen känslan från the 80`s!!!  Hihi! Men goa va dom o töjer sig allt eftersom jag åxå gör det -det bästa av allt!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den är fin. den hade min vän maggan på sitt bröllop i somras..
kram

2008-04-24 @ 21:34:47
Postat av: johanna

Den hade vi :) Den är såååå fin

2008-04-24 @ 21:54:43
Postat av: tilda

fin låt! lite förvånad att du förstår dig på youtube!

2008-04-25 @ 06:52:10
URL: http://www.ttildus.blogg.se
Postat av: josse

fattas bara usa sockar till. de hade ja när ja va liten. nu har vi köpt grill + utemöbler så nu får ni komma o grilla..

2008-04-25 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0