a little bit to do

Då har man vart på Gina Tricots vip-kväll o gissa vad jag köpte? Inget.  Jo det e sant!
Kom hem nu o ska försöka knåpa ihop nåt bra datum till att gå hem på mammaledighet..inte alls lätt när man inte vet hur man kommer må eller hur allt utvecklar sig. Men när John kommer hem ska såklart även han få ha en åsikt om saken. Hade från början tänkt gå hem 14 juli men även min kollega vill ha några dar den veckan så jag tänkte erbjuda mig jobba de dagar hon e borta -om det nu uppskattas alltså! Fan det känns nästa FÖR snällt?! Aja vi får helt enkelt se.... Vore skönt att få ordning på när man e ledig så man vet hur allt blir, ovisshet e inget kul alls.

Nä nu ska jag deklarera, packa inför Kalmar på fre, få klart blanketterna om havandeskapspenning, packa åt tissen som ska till Karlsborg imorron o sen kolla över almanackan......

A little bit to do.

TJINGELING.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0