uuuuunderbart

Det e mycket som ska göras innan man ska på resa....men det e ett angenämt "problem"... Dessutom e John i studion hela dan o natten så det mesta ligger på mig idag. Tror jag har kommit en bit på väg iaf men jag kommer på grejer hela tiden som jag skriver upp på min lilla (?) lista. Typ rensa kylen, slänga sopor, köra diskmaskien, packa till kissen ..a ni vet sånt där som inte tillhör det roligaste men som man måste... Dessutom jobbar jag imorg, vilket innebär att allt måste va klart idag..

Vad märkligt det känns att packa ner bikini o solkrämer som man inte använt sen förra sommaren, jag till hör nämligen badkrukorna o har inte ens doppat mig denna sommaren! Så temperaturen på Cypern känns perfekt: 30 i luften o 27-29 i vattnet. Det känns som jag kommer bada alltså ;) ÅÅÅH VA UNDERBART DET SKA BLI!!! Jag kan inte fatta att det e sant!

Jag har dock en hjälpande hand. Eller snarare tass...katten e med!!  i resväskan, i lådor jag öppnar, överallt e han med o river. Helt otrolig!! Just nu ligger han på alla mina kläder o myser. Ungefär som: Åk inte ifrån mej! Han förstår alltid när det e nåt på gång. Vad gjorde jag utan honom....han e ett ovärderligt sällskap.

Nähä, många saker på listan kvar o så måste man kankse ha nåt i magen åxå..hade alldeles glömt det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter underbart att få komma till värmen. Vi har redan haft snö här uppe nu i september (some
borta nu). Skulle gärna gömnt mig i nån av era väskor o följt med ;) Själv e jag ingen badkruka. jag badar till o me isvak

2007-09-23 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0