svärmor o svärfar här

Har som ni vet haft svärmor o svärfar här i helgen o haft supertrevligt! Nu när de åkt känner man som nästan alltid en tomhetskänsla o bara undrar vad man ska hitta på nu. Rastlös me andra ord! Såna e vi, hittar alltid på nåt att göra. Vart ska vi åka nu liksom.....

Igår gjorde vi knappt gjort annat än att ätit  hela dan fram till fikat, kom jag på att en kund rekommenderat att gå Hindens rev. Det e en promenad i kuperad o stenig terräng rakt ut i vänern. Man har sjön på båda sidor om sig hela vägen o till slut e man längst ut på piren där vågorna bryter varann. Jättefint på alla sätt! Men hon hade inte berättat att det va 1,4  mil (!!) allt som allt o ingen landsväg att gå på direkt. Småsten, nedfallna träd o dyl hela vägen. Man gick två steg fram o ett tillbaka kändes det som! Men skam den som ger sig. Vi tog oss ända längst ut i blåsten. Sammanlagt gick vi 1 timma o 50 minuter i detta!!!!! Ena sidan hade typ storm o andra kav lugnt. Helt orörd natur eftersom det e naturrreservat så  inga preparerade stigar kan jag tala om. Till slut insåg vi att vi gick mot klockan...åtta går solen ner så vi sprang bitsvis hemåt haha!! Shit va mör man  va i benen sen. Kanske vad vi behövde efter vår "moffardag". Men va underbart det e att bara få trycka i sig det där "förbjudna"!!!

Vi e själva igen o John har troligen övertygat mig att åka en sväng på bågen. Därmed kan jag glömma att sitta på två dar. Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0