massa godis = motion!

Så godissugen jag e idag då! Å Emelie på salongen e lika stor godisgris o hade me sig en påse idag. Ååååh så gott det kan va!! Undrar varför allt onyttigt e gott eller snarare godast?! 

Nu ska jag o Lenny ut o gå bort det där i spåret. Fullt ös i fem km! John e me Claes o tvättar tak nånstans utanför stan så vi får väl se om man hinnner med. Känns skitjobbigt att ta sig ut nu när man nyss kommit från jobbet men jag vet ju hur skönt det e efteråt att ha rört på sig...gäller bara att tänka på det nu  =/ Bra att vi planerat det ihop så man inte kan banga..........

Dragster 3000 Super Salta Dragster. Suupergoa!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad har hänt? det kan inte vara bra att motionera så där som du håller på med :)
vad snyggt håret blev...
Synd att ni inte vågde er bort på en kopp!!!
Kram

2007-09-12 @ 10:15:25
Postat av: Carro

Hannah - visst serru, nu e man igång...lite iaf.. =/
min rumpa orkade inet så långt som till er tyvärr,men nästa gång tar vi bil :)Tack, trivs me håret!!

2007-09-12 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0