kalas Matilda

E i Karlsborg. Kalas för lilla lillasyrran Matilda som inte e så liten  längre, fyller 15 idag. Helt otroligt!!! För mig e hon typ nio ännu :) Svårt med  presenter i den åldern så det blev presentkort på H&M. Så kan hon köpa vad hon vill.... Åkte hit direkt från jobbet så när vi kommer hem blir det till att fixa lite inför svärföräldrarnas ankomst imorron, ta upp kött o städa upp lite. Känns som man städar jämt men  inte  fan syns det. Märkligt!

Kort på mitt hår kommer när jag e klar med det, ska lägga i ännu mera beige. Så e det jämt, får mersmak när jag väl börjar ändra lite.. trivs som fisken :)

Nu ska jag umgås lite me övriga tajkon o sen hemåt.

Må gott!             KRAM Carro



Kommentarer
Postat av: Ann

Heej Gumman!!!!
Gud vad fint det blev när du fixade till det hemma! Assnyggt!!!
Hur blev håret?? Tog du lite mer denna gången nu?? Säkert kanonsnygg;-) PUMA;-)
Du e världens goaste och bästa Carro!! Sköt om dig och hälsa gubben Ewing;-)
Puss puss på dig

2007-09-06 @ 22:07:06
Postat av: Jessy

Ska inte din man också börja blogga

2007-09-06 @ 22:21:01
Postat av: Carro

Ann- jaså du e här o läser :)Tack för berömmet, jäteskoj att höra!!! Håret e kanooon. Trivs asbra!! Stor skillnad nu du =/Jag ska hälsa min Bobby, hälsa din lilla familj oxå å pussa Theodor från mej
Jessy -nja han e inte så sugen på det tyvärr,har frågat :)

2007-09-07 @ 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0