IKEA!!!!!!!!

Uppe me tuppen på min ledig dag..igen. E inte tillsammans me nån morgonmänniska direkt så han lär inte kliva upp än på ett bra tag. Synd, för jag vill till Ikea. Ungefär NU!! Varför e det alltid så? Har man sagt att man ska åka iväg vill uträtta det jag ska direkt när jag vaknar för att ha dagen där liksom. Helt klart e att killar o tjejer inte tänker så lika, men det va la ingen nyhet för nån?!

Kollade restresor igår. Kan jag få åka nu?!  Finns ganska billiga om man kan dra imorron el så. Känns skönt eftersom vi troligen kommer göra en "imorron drar vi" i slutet av sept. Måste va lite spontan o crazy ibland. Vågar man inte så vinner man heller aldrig..... Får vi bara sol o bad e vi glada. Turister stör mig inte alls, förstår inte riktigt de som inte vill se nåt folk dit de åker. Men smaken e ju som baken... Något jag just nu spanar in e Azorerna. Nån som varit där? Ser iaf härligt ut!

Nä, på me kaffet o dra upp John, sen.....IKEA!!!! Troligen Jönköping.









Kommentarer
Postat av: Tilda

roligt med ikea.
hälsa john o kissen,

2007-09-03 @ 15:12:09
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: amanda

Vad roligt att du med är frisör! Då kan du säkert ge mig en massa tips? eller? :)

2007-09-03 @ 18:31:19
URL: http://www.amandasigfridssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0