Ikae -mitt andra hem!

Blev Ikea idag...Jippey!! Skulle kunna va där i flera dar  känns det som. O köpa halva stället.

Inköpt:   fåtölj (likadan vi har) va skönast faktiskt! får tänka liiite praktiskt åxå..
                toaborste i rostfritt ( intressant va!)
                fotpall
                gardinstänger till Lenny 

Blev en heldag i Jönköping o nu ikväll har John vart o styrketränat (duktig kille!) o jag o Lenny var ute o gick spåret. Så man får va nöjd me dagen! Faktiskt gjort armhävningar åxå -det ni!! Tog kvällsmat hemma hos oss o vi kör på nyttiga linjen nu...John o Lenny e helinställda på detta o Lenny har tom vart hos en dietist..!!! jag får la hänga på så länge jag står ut. Åt godis redan idag så det går la sådär..... får va nöjd me promenaden :)

Sitter här me fluorskölj i munnen. Ska spotta ut o snart lägg mej. Jobbet väntar imorron igen!

Go Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0