handledare..

Det sägs att det e fredag idag. Det känns inte så för mig men det e säkert för att jag även har jobbdag imorron... Så nu efter att jag slutat gick jag rakt in i gosisaffären mittemot salongen (FARLIGT!) o köpte en stor godispåse som jag o Lenny ska ha o mumsa på ikväll. Han kommer när han kört klart sista turen för dan i sin buss, nybliven swebus-chaufför :) Skönt att slippa sitta själv, ni vet ju, jag e ingen ensamvarg!! Tror bestämt att jag ska glo på Dobidoo, pensionär som jag e ;)

Igår kväll var jag hos Ann (ägare til salongen) o pratade igenom hur det e när hon inte e där osv. Gick även igenom att jag ska va handledare åt Ellen, vår 3 års elev från frisörskolan i Skövde. Detta känns som en jätterolig utmaning o jag ska försöka lära henne allt jag kan :) Ett roligt men såklart krävande ansvar åxå för mej. Man vill ju va bra liksom ;) Ska kolla alla hennes klippningar o färger o ge tips på hur man får det ännu bättre. Hoppas att jag kommer va precis som man själv ville när man va i den situationen själv.... Alltså göra mitt bästa!!

John spelar i Götet i två dagar å inatt ska han sova i jaktstuga i KUngsbacka me sin bror för att gå upp tidigt imorron o jaga.. Alltså ansvändnig för Gore tex-jackan :) Sen på söndag ska de in i studio i Skara o spela in en låt. Hörde den ungeför 134 gånger igår när han skrev ner noterna så nu kan även jag den om de skulle knipa ..;)

Nä nu blir det morronrock o tofflor . HELG!!!!

Å ni....två dar kvar att jobba sen drar vi ifrån den här regnskiten i Sverige till solen på Cypern..................................




Kommentarer
Postat av: Lillan

Jaså ska de göra en ny singel eller en kommande skiva? Du får ha en trevlig resa

2007-09-21 @ 19:06:15
Postat av: carro

tackar! vet faktiskt inte...e inte så insatt, har bara hört en låt.

2007-09-21 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0