Gore tex

Kom hem från jobbet i tid för en gång skull  idag. Vart va då min kära sambo? Ute o testade nya Gore tex-jackan (jaktjacka) i regnet. Det va perfeeekt väder för det just då... Spöregn. När det lugnat sig  tog vi en promenad i spåret  på ca 45 min (obs fortfarande i Gore tex-jackan!) o babblade lätt bort tiden, det går fort när man går o pratar om ditten o datten. Helst då om jackan ;) Han testade även sina kängor inför jakten  på lördag, Frågade innan om han verkligen skulle gå i dom men joooodå! När vi var i mål hade han avskavd hud på fotknölen o lilltån. Men han hade iaf testat dom!  Förlåt att jag skrattar min darling!! Som när man va liten o fick nåt nytt o bara va tvungen att testa direkt....så e det fortfarande när man snart e 33 ;) Nu några timmar senare tycker han fortfarande att vi  "pratar för lite om hans nya jacka"... ;)

Nä nu ska jag göra kvällstvätten o sen lägga mig o fundera ut vem som kan tänkas ta hand om vår älskade katt medan vi solar oss..

Kommentarer
Postat av: Dette

Uuuuuuuu skavsår som gör så in i h*vete ont! Nästan lite synd om din darling du! ;) Ta hand om varandra... kramis

2007-09-20 @ 11:32:48
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: carro

dette...ja jag vet men det va så jäkla skoj så jag garvade ihjäl mig :)ta hand om dej me!!

2007-09-20 @ 13:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0