blaj blaj

Sappade runt bland kanalerna igår o fastnade vid Top Model Sverige. Herregud, man undrar hur pinsam man får bli...tänker på bruden som va 15 o hoppat av nian för att hon ville bli nåt stort, hon som stod o posade hela tiden hahaha!!  You wish tänkte jag! O även juryn tydligen..hon gick inte vidare. Välkommen till verkligheten lilla du. Vidare fick iaf en tjej från Skövde som jag tyckte va rätt söt. Alltid skoj att se när de e härifrån trakterna :)

 Innan detta var vi ute o gick i 40 min, va skönt det e!  Rensar hjärnan perfekt efter en stressig dag. Tror mig känna (eller kanske snarare inbillar mig) en fastare röv ;) redan!!! I vilket fall känns det som jag kommit igång nu å vill fortsätta med det, det e nog min grej nu för tiden efter alla år me träsmak i arslet av spinningcykeln. Att ha ridit sen jag va fem ger  hyfsade sittben, de e INTE goa på cykeln! O inte e jag nån gymråtta heller, jag vill uuuuut o bli kvitt färg o blekningsångorna :)

Nån dag nästa vecka ska jag o John till Ann o Zlatko o hälsa på dom o lillen, John har inte sett grynet ännu. Ska bli mysigt! Tycker varenda tjej går me magen i vädret eller har klämt ut. Huja..... Kan inte bara va för att man kommit upp i den åldern....eller?

Aja.....

Väntar på att Maria ska komma o äta äggmackor här som "förr", skulle åkt på Date i Skövde men eftersom de va i ett tält utomhus så kändes det mindre lockande. Så vi intar soffan o filten o slappar...finns väl kanske nåt att se på tv. Det blir en lugn kväll. Imorron väntar jobb igen o sen till Karlsborg me mamsen.

ha en mysig helg!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0