Beige

Så va det gjort. Jag e beige!! Känns såå bra...ska göra ännu mer imorron tror jag. Hösten e ju här o då blir man sugen på förändring. Mitt hår e lite konstigt bara, ser ut som det ska bli skitmörkt när man kollar färgen o när man torkar ljusnar det hur mycket som helst. Skumt! Lite så e det ju på alla hår men mitt e tydligen extremt.

Tunnade ur Johns hår åxå, nåt man skulle kunna göra en gång i veckan ungefär, värsta Bobby Ewing. :) Men  hellre för tjockt än för tunt, som jag.  Han ska så småningom bli brunhårig igen åxå. Som sagt, det e höst.

Nu ska jag ta kväll efter tolv timmar på salongen, snart bäddar jag där :)
Längtar efter en kopp varm oboy, det e lite mulleskolan över det.
Slurp!

Tack alla som skrivit fina saker om min inredning. Verkligen jätteskoj!!!

Igår sepelade Date i Örebro med ny gitarrist på prov. Lite spänt för alla inblandade såklart, har inte vart lätt över huvudtaget den sista tiden o  jag förstår dom! Usch. Så när John skliver innanför dörren vid 5 i morse kände jag att jag inte skulle öppna ögonen eller börja prata, då e man ju klarvaken sen. Det gick bra tills John började babbla :) Rackarns! Så vi låg o pratade igenom kvällen typ en timme o sen kunde jag inte somna om innan klockan ringde 7.50. Hur typiskt e inte sånt?! Brevid snarkade min trötta trumslagarpöjk :) Dette o co var där. Lika kristiska som vanligt va Johns kommentar me glimten i ögat ;)

KRAM !! Carro

Kommentarer
Postat av: Dette

Kritiska? Hm... nej bara realistiska! ;) Mmm nästan så jag ser fram emot det där enmansbandet! *asg* Nej skämt å sido...

2007-09-05 @ 23:53:31
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: zara

vem e denna lenny? Kan man få se en bild på ditt nya hår!!??

2007-09-06 @ 08:22:14
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0