vardag

Tillbaka i vardagen igen o det kändes att ställa klockan o gå upp tidigt, även om vi inte sovit länge alls på semstern.

Lite summering om dagen...

Lämnade in våra 2 engångskameror på framkallning o de e klara på fredag. Då lär jag va som barn på julafton...så spännande att öppna o titta så det finns inte. John tyckte mest -"har du gjort det redan"?! JA!

Lenny var här på snabbfika när jag kom hem mellan sina pass som busschaffis. Trevligt med besök, jag älskar det!! Har även fått det ärofyllda uppdraget att fixa gardiner till hans lägenhet, pöjken (?!) litar alltså på mej ;) Ska ta mej en funderare.. Nu står John vid spisen o ska göra sin proffsköttfärssås...han gör det bsolut godast. Eller som han själv säger -han e den likste!!  ;) Själv e jag ärligt talat...kass. Ska bli suuupergott!! Hungrig som en varg.

Har börjat kollat lite på resor igen -snacka om mersmak!!  :)John e sugen på USA men jag känner "sådär"... gillar inte att flyga o det e ju en bit. Eller flyga går bra när man väl e uppe i det blå, men starten... -huja! Aja det blir nog bra när den dan kommer...

Har åxå sett ut en preliminär helg som Frida med familj (Johns syster) ska komma o hälsa på....håller nu alla tummar på att det inte kommer nån spelning då. Vore jätteskoj om de kunde komma till oss, första gången efter att lillknytet kom till världen. Om det e möjligt kommer hon o Eddie några dar före de andra så får de lite egen tid tillsammans utan mej åxå. Ni vet, syskon emellan :) Nu hoppas vi detta ros i hamn.

Luktar köttfärssås ända hit, måste dra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0