tröööött

Gäääääsp ingen tidigt morron idag inte..men e man trött så e man. Tror att med min stora kopp kaffe brevid ska jag nog piggna till o orka dra mig hemåt. Med "hemåt" menar jag nu Karlsborg..lite lurigt det där med två hem. Köpte en liten present på taxfree som jag ska överlämna till Mia idag från mig o Josse..hoppas den blir uppskattad. Tror inte hon läser här så jag vågar mig på att skriva att det e en ansiktskräm från  Lóreal som heter Age Perfect. Det kan ju tolkas som man vill men i detta läget e det snällt eftersom jag vet att hon gillar den, inte för att jag tycker att hon e en stor rynka :) Även om hon skulle kunna ta en sån sak med ;)

Känns skumt att vara ledig en lördag men även skönt att känna att man får en dag i ens egen takt o kan hitta på nåt. Så vaknar man o känner sig bakfull. Blä!

Måste bara berätta en komisk sak.. i onsdags när jag gick tilll jobbet (dan efter kryssen) va jag stressad o bara slängde mig iväg till jobbet. Sen när jag e på väg hem tycker jag att det känns lite konstigt på ena foten plus att folk tittar.  Jag tittar ner o ser att jag troligen gått till jobbet i sömnen för jag har två olika skor på mej!!!!!!!! Gissa om jag sprang sista biten hem, ÅÅÅÅÅÅÅHHH va typiskt mej! Jag bjuder på den.

Fortsatt trevlig helg på er!!

Köpte denna på taxfree åxå, har parfymen o tillsammamns varar doften ännu längre. 
                               "Live" av Jennifer Lopez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0