snart jul....sjukt!

Måndag....min lediga dag! John ska iväg o fika med Lenny på stan strax o jag ska fortsätta planeringen inför att Frida m familj kommer till oss på fredag o e över helgen. Ser iaf ut så nu, Date e lediga. Ser man på! Blir nog en pling till Kalmar o checka läget lite..när de kommer o så.  Sen skriva inköpslista, jag e nämligen sån som kan åka o handla för en sak o sen komma hem med allt annat UTOM just det. Så en lista, det e min kopp te. Som jag skrivit  förr e det lite synd att de bor så långt bort, man ses så sällan o får liksom inte den där "sätt på kaffet så kommer vi-relationen" Men desto roligare mär man väl ses då får man tänka :)

Har fortfarande inte utfört mitt mission till Lenny -gardinerna! Men så fort jag komer till Ikea så..o jag e inte sååå nödbedd. Problemet e att John e tycker sådär. O på vår lediga dag tillsammans kanske man ska va med varann...?!

Det lider mot jul åxå...helt sjukt ju!!! O det ständiga planerandet om hur o var man ska fira har börjat. Som sagt, våra familjer bor långt från varann o hittills har vi delat på oss i tre år. Vi har ju inga barn o båda vill absoluuut va med sin fam i jul o älskar julen. Jag tycker själva julafton e viktigast o satte mig på tåget mot Kalmar på juldan förra året, det va perfekt. (missade dock tåget i Emmaboda o spenderade nån timme me byns a-lagare innan Kenny P kom o hämtade mej. Snällt som han e )  I år däremot ska fam Plahn /Persson va på Gotland  o då blir det lite knivigare, men jag förstår dom. Det e mysigt där!! Så.....det tål att tänkas på. Nån gång kommer det ju bli nån som får "offra sig".
Hur firar ni jul?? Ihop? var för sig ?? 

 Julen..vad vore den utan Kalle Anka på julafton??? Jag vet en som skrattar åt mej nu -                                     Hannah!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad får dig att tro att jag skrattar åt dig?
våga vara traditions trogen:)
kommer tomten? kram

2007-10-29 @ 19:56:14
Postat av: charlotte

vi firar alltid tillsammans, vi har kört varranan gång så förra året va vi hemma hos min familj o då är vi hos björns familj i år.. men åker hem till min familj annandan :D lite bökigt o julen är till för att ta de lugnt? känner ingen som är lugn under julen.. men de klart kalle måste man ju se på ! ha de bäst

2007-10-30 @ 00:26:34
URL: http://charlottenurmi.blogg.se
Postat av: Jossan

Julafton tillsammans med Joels familj, hämtar sen Nova hos sin pappa och har kvällen ihop tillsammans i vår lilla familj !

Juldagen med min familj, tradition sedan många år, mamma o pappa har skonat alla oss barn från att behöva slåss om julafton med våra respektive !

Annandagen öppen fortfarande så vi får se vems släkt som norpar den *S* !

2007-10-30 @ 07:54:45
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0