personlighet

Har gjort:  jobbat till 18.30, klippt min darling, tittat på kort från Cypern på tv:n från vår kamera, ätit kvällsmat o
                   tvätta det mesta (fortsätter imorg) Man hinner en del på en dag ändå...

Det e märkligt, när jag e borta från hem o min vanliga miljö kan jag verkligen konsten att slöa till o bara släppa allt som att det e dammigt, behöver vädras, tvätta o dyl. Vill bara ligga i min solstol o orkar knappt gå 25 meter för att äta en bit man mitt på dan. Vanligtvis äter jag varannan timme över hela dan annars blir jag ett darrande vrak.. Men en Baileys eller en kopp kaffe räcker gott på semstern o ett dopp typ var femte minut :) Så ska livet va!
Då intar John min position o e rastlös o undrar "vad ska i göra nu" efter typ en kvart på stranden. Det e åxå han som diskat hela veckan. Konstigt..o helt underbart!  Nu hemma igen e det våra vanliga personligheter igen, jag irrar runt o ska hinna allt medan John tycker att "kom o sätt dig lite" o tycker inte nåt särskilt behöver göras (killar likt kanske)  Men jag e sån. FÖRST gör jag det jag ser behövs, SEN kan jag sätta mej. Kan inte slappna av när jag ser saker som måste göras.
Bra eller dåligt -döm själva! Ibland vore det skönt att inte se det.  Man skulle va lite mer som han, se det mer som "har jag inget att göra imorgon kanske jag kan tvätta" typ... annars gör jag det en annan gång :)
 
Det e säkert tur att att alla e olika, det sägs ju att man kompletterar varann. Hade jag inte honom hade jag väl stressat ihjäl mig till ingen nytta o om inte han hade mej hade det kanske inte blivit mycket gjort ?! Eller så hade det bara tagit lite längre tid..................................

Ska: sätta mig i soffan o slöa... (ja allt e fixat :) sen min armhävningar o till bingen.

Natti natti!!

 Har ni förresten sett denna killen på Youtube?? Jisses, jag grät. Snacka om att fånga  
                                              sin publik! Paul Pott va namnet. Glöm aldrig de du!

Kommentarer
Postat av: Josse

Bepes bodega. Glöm aldrig de.

2007-10-05 @ 05:17:35
URL: http://bimbastica.blogg.se
Postat av: josse

förresten, ska kolla med michael om han e ledig då.. han vill säkert se john.. bara han får alkohol så e han nöjd :D

2007-10-05 @ 05:18:44
Postat av: Jossan

Har samma problem, måste typ åka bort för att inte kuta runt och plocka hela tiden ! Så det e grymt skönt att bara dra ifrån allt ibland, MEN ska faktiskt påpeka att jag har stor hjälp av Joel , han e duktig på att diska bla *S* !

2007-10-05 @ 13:33:33
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: josse

han heter förresten paul potts. med S. mästra mig inte :D

2007-10-05 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0