olika liv

Det händer viktiga saker i mitt liv. Facebook ni vet -ett beroende till! =/ Som jag nu försöker lära mig...nån som vet hur man får alla de där roliga figurerna på sin sida? typ skicka kram o så..

Hittat två gamla klasskompisar från högstadiet bla...gud va roligt! Vad olika liv man har fast man vuxit upp likadant...en bor i Schweiz o jobbar me ekonomi o en e familjefar i Karlsborg, kvar i sitt trygga med andra ord. O jag bor här, sambo o knegar på. Det e då man inser att man inte gjort så mycket i sitt liv mer än att jag var ett tag  i Djursholm som barnflicka, det e väl så nära "äventyret" jag kommit. Nu bor jag tio mil från min familj o jobbar som frisör, ja det e väl allt :)

Måste in o kolla om nån svarat :)..
 A ni ser!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du det där med Facebook är en djungel... så vi kan ta varann i hand när det gäller att inte fatta så mycket av det :-) Men men, roligt är det iaf att hitta folk som man inte vare sig sett eller hört av på hur länge som helst... Och nu är det mindre än en vecka kvar tills det blir åka av ;-)

2007-10-15 @ 11:59:47
URL: http://idetinnerstarummet.sprayblog.se/
Postat av: carro

HEEJ!! nu vet jag ju vem du e åxå ;)ja shit av krångligt det verkar. jajemen om mindre än en vecka smäller det. FEEEEST!!!

2007-10-15 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0