Nöjesvågen

Då va det helg igen o idag har jag fått ännu en skojig sak att se fram emot.

Först e det festen i parken nästa fredag som grabbsen spelar på o jag har dragit ihop ett gäng till detta som sagt. Skoj skoj! Sen den 21 okt guppar vi ut på det blå med Nöjesvågen....det var inte alls meningen att det skulle bli så men sjutton vad skoj det ska bli att åka iväg med tjejerna igen...för ynka 60 kr dessutom. Mm man hoppas ju lite lätt att det e just den båten så vi inte får dundra på Amorella eller nåt o de andra går ombord på Cinderella :) Vet inte när jag o Dette gjorde nåt tillsammans sist, det klaffar liksom aldrig....men nu så!! ;)  Roligt även att  Emma o Annika ska me! NU BLIR DET KLÄDSHOPPING!!!



Fredagkvällar e härliga även om jag ska upp o jobba imorgon, jag har köpt chips o godis som vi ska ha o mysa på när Lenny om en stund eller två rullar in här. Kollar säkert in Dobidoo åxå...Krone´r lär ju även va me på båten..jösses..
Inatt åker min kära sambo igen men jag verkar sysselsatt ändå hela helgen. Jobb imorg o sen til Hannah o barnen på kvällen o slappa. längesen sist. Söndagen däremot verkar tom hittills...hoppas den fylls :)


Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sedär, tror minsann att vi ska få festa ihop om några veckor! Det ska bli riktigt kul :-) Hoppas allt är bra efter hemkomsten.

2007-10-05 @ 20:03:10
URL: http://idetinnerstarummet.sprayblog.se/
Postat av: Emma

Hej!!!!
Japp om 2veckor och 2dagar åker vi på båten....även om våran båtresa kosta 343kr...hihi säger som du hoppas vi kommer på rätt båt...;) fy fan vad skoj... som Annika sa detta blev visst en "sista minuten" resa...:) och det är ju oftast de som blir roligast..förr har man ju alltid bokat i flera veckor innan, planerat klädinköp långt i förväg...men inte denna gången...:) Vilka är ni nu i eran hytt? Du, Dette och vem mer?

2007-10-05 @ 23:11:37
Postat av: carro

Erika. okej där ser man....
Emma: ja vi lär väl höras o planera lite ändå:) halva nöjet!två ombyten kräver lite planering...vet ej vilka det e mer, det e några som funderar tror jag..kram

2007-10-05 @ 23:15:08
Postat av: Dette

Hajemen faaan vad skoj det ska bli att äntligen dundra ihop igen! Jag menar Botkyrka leeen ;)
Emma>>> Det e Carro, Jag, Erika och Bäcklin som bestämt sig... Sedan funderar min lillebror och en polare till honom och även Elene... Vi får helt enkelt se vilka vi blir! :D

2007-10-06 @ 11:00:05
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0