home

Ibland e datorer bra jobbiga..skrev ett inlägg nyss som bara försvann. Grr!

Nu e man tillbaka i vardagen igen med besked, klockan ringde alldeles för tidigt i morse. Uuuh va trött jag va! Ångrade att jag inte gjort som Dette o Erika o tagit semester idag med, man förstår hur mycket av en bakfylla som e sömnbrist...hm.. 
Har haft en jätterolig kryssning med goa vänner o syster o Micke, jag tror de överlevde detta, kanske pga fläskfilén ;)  När man gjort nåt roligt o just kommit hem börjar min hjärna: "när händer nästa roliga då?" o jag vill direkt veta nåt att se fram emot. Sån e jag! Särskilt på hösten. Det dumma med roliga grejer e att vardagen känns dubbelt så trist efteråt. (citat Caroline Björhed) Ni som vill se bilder o ha mer detaljerad resa: www.dette.bloggspace.se

Kommentarer
Postat av: charlotte

kul att du hade en trevlig kryssning..
tack.. jo de tufft men vi ska klara de..!! :)
ha de bäst kram

2007-10-24 @ 22:19:45
URL: http://charlottenurmi.blogg.se
Postat av: Dette

A jag kan bara skriva under på det där citatet... men uuu vad skoj det var!! :) Måste göras om snart igen... dundra ihop alltså! *tycker*
A fint med en liten länk oxå... Ska försöka lägga ut "alla" bilder på flickanochhon.info.se sedan oxå... men den som väntar på nått gott (eller var det ett gott skratt? *S*) väntar aldrig förlänge... eller hm.. alltid eller något sådant. Ååå vad jag yrar känner jag nu... avslutar helt enkelt! Over and out

2007-10-24 @ 22:26:16
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Annika

Hej kul att de blev lyckat..kram

2007-10-25 @ 14:41:16
Postat av: carro

Charlotte: Lycka till!!
Dette: citatet stämmer FÖR väl :( men guuud va sköj vi haft!

2007-10-25 @ 20:50:49
URL: http://www.caroline79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0