fixardag

När jag vaknade i morse tio i åtta va det ännu mörkt, helt otroligt! Kände mig som en zombie på väg till jobbet o väl där sitter det en till... tur att man e i gott sällskap ibland :) Men, tänkte jag, det e bara o dra igång. Så det blev städning kan jag lova. Det trista med att städa på mitt jobb e att det varar typ till nästa kund trillar in genom dörren. Men man har gjort det iaf. Så det så! Tur va väl att vi drog igång för på em kom lilla (?) sj-pallen med varor..blekpulver, färger, scahmpo...a lång lista o vi hann inte ens klart idag så resten tar vi imorron, sprang fyra gånger till soprummet me kartonger. Gud, det tog aldrig slut.

Hade ett missat samtal när jag var klar, från min darling som hade dammsugit hemma. Åh va härligt det kändes, förstår inte hur ofta det behövs hos oss. E det bara vi som måste göra det varje-varannan dag???? Tack min goding!! Nu tvättar vi åxå, enda dan innan vi ska iväg båda två o som vi kunde fixa det. Imorron e John med o styckar älg i Karlsborg, han har redan handskarna framme o planerar matsäck...haha!! Han e rolig!! När han stod me disken förut hörde jag " a tack för hjälpen då" som han brukar höra mig säga där utifrån när han just fått ett sjunk o tagit en liiiten paus efter maten :) Vi har rätt rolig humor ibland!

Häpp..byte av tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0