fest igår

Fest igår. Död idag! Men roligt var det..
Undrarde lite stillsamt när ja vaknade om jag orkar två dagars fest nästa helg. Huja!! Drog ett antal danser me Jennys far..han e härlig han! Eller både mor o far såklart. Lite träningsvärk i axlarna idag av alla snurrar men det va det värt. Tog inte mitt nya silvriga linne, tänkte att nä Jenny ska ju ha sitt sånt. Så när vi ses har båda tänkt så o ingen hade det på sig. Haha!! Koomiskt! 

Nyss åkte Date iväg mot Ekebo (där man för övrigt har mycket trevliga minnen :) med en John som va mindre stark. Hehe...

Det blir en dag helt allena o tror minsann att jag ska lägga mig o sova en stund till. John o katten höll låda när han kom hem i natt till mitt stora förtret :) så det blev sådär lite halvbra sömn plus festen...för gammal för sånt här! Har tänkt på en Hawaii sen jag slog upp ögonen men eftersom jag inte orkar gå till pizzerian så blev det köttfärssås o spagetti -satt som en smäck!! Åh va god den köttfärssåsen är. Färdigmat e underskattat, varför laga o dona hur länge som helst när man e hungrig redan när man börjar laga? Nä, bättre att värma i micron  o det e dubbelt så gott!!!

   Detta blev det istället, dock inte det skärpet, vet inte vart ja gjort av det.  sorry för den usla bildkvalite´n...

Mot sängen......


Kommentarer
Postat av: Annika

I dag har jag shoppat en svart top så jag TROR att bägge kvällarna e klar ;) men man vet ju hur det är...blir väl att man tar med en del i resrev ;)

2007-10-13 @ 16:51:05
Postat av: carro

Annika: jasså minsann, då e det snart klart då. Men som sagt, man har alltid mer med sig.

2007-10-13 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0