vår tisdag

Shit sån huvudvärk jag haft idag..ner mot näsan liksom. Ja, jag e lite konstig. Men ont har det gjort iaf, hoppas det e borta tills imorron, hemskt att jobba o va pigg som det e nu.

 Kan han hjälpa??

Lenny har vart här ikväll o den snälle bubben hade med sig den första o sista Beck. Jag fick äran att välja o tyckte det verkade vettigast att börja med den första..så märker vi efter halva filmen att alla sett den hahha!! Jag som looovade innan att vi knappast sett nån av dom, vi e inga stora filmtittare vill jag lova, men tydligen hade vi sett denna ändå. Lagom till denna var slut började Desperate -kan det bli bättre?! Så jag o John glodde vackert vidare medan bubben begav sig mot bädden (börjar tidigt). Till detta program behövs nämligen ingen större övertalning av John av nån anledning. Anledningen stavas Eva Longoria. Det bjuder jag på!! :)


     Är dom inte fina tillsammans, så säjj??? ;)

Kommentarer
Postat av: josse

Ser att det är från nån båt.. Kan han kallas jonny på den bilden tro? =) en natt kvar o jobba sen beger vi oss till varmare kontinent.. kul. inga önskemål vad ja ska köpa till er?

2007-11-28 @ 05:33:42
URL: http://bimbastica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0