TRÅÅÅÅÅKIGT

Varför är allt bara botten å så förbenat tråkigt ibland?????        

Det är som tur e inte ofta jag har såna dagar men idag är en sådan med besked. Vad gör jag här alldels själv, varför orkar jag inte åka till Karlsborg, varför e inte John hemma (jo för han jobbar!), vad FAN ska jag göra, helt enkelt (?) Troligen  just en sån här dag jag borde städa o göra grejer jag inte hinner annars. Men näe, har ingen lust alls, så det så!  Man är liksom låst i det här läget...

Fick mig iaf ett gott skratt just nu. Googlade på bildsök "tråkigt" som denna dagen symboliserar för mig o fick se denna bild. Man kanske skulle vara gris......


Kommentarer
Postat av: Annika

Hejvilket långthår Matilda har fått,tänk om ja hade haft det.Vilken kvalitet..Inte ska du känna så,kom o hälsa på mig.kram

2007-11-24 @ 18:25:23
Postat av: carro

Annika: ja visst har hon! undrar varifrån det kommer.kommer ev imorron KRAM

2007-11-24 @ 19:20:57
Postat av: Tilda

hur har hon sett mitt hår?
:o

2007-11-24 @ 21:15:16
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Carro

på kortet så klart
knäppis

2007-11-24 @ 21:28:12
Postat av: Hannah

Men Dallolän då är det så tråkigt i lilla lichöping?!? du kunde ju kommit ut på landet där vet man aldrig vad som kan hända.. kanske en Karin ligger i bilen när man ska hem.. hehe..

ska du på julskyltning idag? kram

2007-11-25 @ 10:18:20
Postat av: carro

Hannah: nej ska dra mig mor Karlsborg nu så tyvärr...gud va tidigt me julskyltning!!

2007-11-25 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0