köksbord

Måndag igen. Jisses vad veckorna går!

E lite sugen på Ikea idag, som alltid, men vi får väl se vad min sovande sambo tycker när han vaknar till liv. Har en känsla av att han hellre gör nåt annat, vet inte varför ;)
Jag e nämligen inne på ett nytt köksbord...vårt känns lite smalt o det e perfekt när vi e själva men när vi  e fler o
det ska fram mer grejer på det, då blir det väl trångt.....
E sugen på att han nåt som inte e i trä denna gången,men man e ju två om det o trä passar väl bäst till våra stolar...
FUSION bord och 4 stolar Gillar detta skitmycket, men illa praktiskt du, som det mesta jag gillar :)
Klicka för mer info

Klicka för mer info om Delta   Snyggt!! Från Svenska Hem 6250 kr, alltså otänkbart!
Klicka för mer info



Hmm tror jag får leta vidare..... Nåt förslag på nåt snyggt??

Kommentarer
Postat av: zara

ja, fan va man blir förbannad på sånt. Du skulle bett henne gå.. Nu får du med ta vitpeppar!

2007-11-06 @ 16:03:10
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: carro

a jag blev fan riktigt sur!!

2007-11-06 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0