känd svensk artist anhållen...?

 Åhh va förbannad jag blir när jag läser sånt här:
Känd svensk artist misstänkt o anhållen i sin frånvaro för våldtäkt på två barnflickor, dessutom sin egen!! Under tiden han e anhållen i sin frånvaro står han o sjunger i Sydafrika inför minjonpublik. Undrar om folk gått dit om de vetat vad han e anhållen för......?! Åhh ta karln !!!!
Har läst om detta tidigare när Maria Lundkvist gått ut o talat om att hennes nanny råkat illa ut. Det e verkligen skithemskt, men jag undrar om det fått lika stor uppmärksamhet mm om det inte vart kändisar inblandade. Den grejen tycker jag verkligen e helsjuk! Kändis eller inte -sånt ska ingen behöva råka ut för! o samma resurser ska sättas in !!!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Håller med dig! Blir rasande på sådanna människor!

2007-11-21 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0