advent....?

Kom hem upplagd för att fixa lite med adventsgrejerna, går upp på viden o hittar bara två vanliga ljusstakar, varav vi bara anväder en. Suck, vart e allt mitt pyssel? Jag som köpte nya stjärnor som jag gillade jättemycket förra julen. Aja, jag får väl vackert vänta till på söndag när John kommer hem, han som har ansvaret för vinden, jag hittar nada där! Ställde ändå upp den ena så nu står den o ljuser så fint i fönsret bakom datorn. Det e nåt speciellt när det kommer upp alltså, den saken e klar!

Nä, nu ska jag sticka till affären o köpa några hyacinter, jag hävdar bestämt att de luktar underbart!!! Så åxå en tur till skogen i mörkret o leta mossa till en liten julgrej jag tänkt göra o ha på bordet. Ibland faller andan på o man får lust att skapa :)

Hoppas ni har mer reda på era adventsgrejer o har fått in den rätta stämningen!!!

Carro

Kommentarer
Postat av: Maria

John kanske har tatt me allt in i turnebussen ;P

2007-12-01 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0