tissda´

Bara tisdag idag ...jag som räknar ner :( går tiden långsamt då eller?! Alla som sen går på semster har nog samma känsla.... Har iaf gått hysat på jobbet idag även om det blir lite kallabalik med alla kunder som ska placeras om o ingen tid finns... Ops, mobilen ringer.... Det va Ann..åååh va skönt att höra hennes röst!! Stackare!! Men nu går det åt rätt håll iaf o blödningen har slutat. Blev ett långt samtal....hu! vilken sten som föll från hjärtat. Skönt att hon ringde... Vad samtalet innehöll för detaljer skriver jag av hänsyn till henne inte här.
 
Ska nu käka upp den goda kycklinggrytan med ris som jag värmt upp..så trist att äta själv men man kan ju inte sluta äta för att man e själv hemma har jag hört :) Därefter blir det nog en stunds surfande innan Allsång på Skansen!!!!!!!!! Love that program!!

Hett tips på god kycklinggryta:
ca 4 pers eller två storätare som vi  :)

2 stora kycklgfileér skivas o bryns i stekpanna -salta o peppra

6 dl matl.grädde 
ca 1 burk cremefraiche paprika/chili
(efter smak)                 
1 röd paprika (tärnad)                                                                    
1 burk vattenkastanjer
1 skivad lök
minimajs
 






Kommentarer
Postat av: Tilda

Kycklinggrytan är god :)

2007-07-10 @ 20:01:05
URL: http://ttildus.blogg.se
Postat av: Carro

Tilda: skoj att du tyckerdet!Tack!

2007-07-10 @ 20:53:44
Postat av: Annika

hej, gick in på Zaras blogg o hittade dig jätte kul. visste inte att du med börjat m de.Så du ska på semester låter härligt.å ja som hoppades på att ses i helgen.Jag vågar inte åka någonstans uti fall de händer något m pappa.ha en trevlig kväll,,kramis

2007-07-10 @ 21:31:05
Postat av: Annika

Hej var inne på Zaras blogg o hittade dig, jätte kul..sånu bär de iväg på semester,själv vågar ja inte åka någonstans ifall de händer något m min pappa.ja hade hoppats få träffa dig i helgen.ha en trevlig kväll kramiz.

2007-07-10 @ 21:39:12
Postat av: Carro

Annika: Skoj att du hittat hit!! kommer jag hem så hör jag självklart av mig!! KRAM

2007-07-10 @ 21:49:54
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: zara

den kycklinggrytan ska ja absolut prova.. mums!
Kul att min morsa hittat hit!!
Kram

2007-07-10 @ 22:03:44
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Annika

Hej igen,i dag funderar vi på att åka till Mariestad till Karlsson som ska typ vara som lilla ullared så vi får väl se.Hoppas du känner dig bättre med hostan.de här slutar väl med att ja skaffar en blogg med riktigt kul.ha en bra dag kram

2007-07-11 @ 10:45:27
Postat av: Mamma

Hej kul de här m bloggen, kanske får skaffa mig de.Idag ska vi åka till Mariestad som har en affär m massor av kläder o saker,den kallas för lilli Ullared kommer ni hit kan vi åka dit.älskar dig stor kram

2007-07-11 @ 10:54:03
Postat av: Annika

Hej de var inte mycket att ha i Mariestad tydligen olika gånger,köpte ett naglack ialla fall.Gillar verkligen naglack har alldeles för många.ha de bra kram

2007-07-11 @ 22:24:49
Postat av: Annika

Hej hallå,,var är du?Trodde att ja skulle få läsa något kul.men förstår att du har fullt upp. kram

2007-07-12 @ 22:15:41
Postat av: Annika

Hej hallå,,var är du?Trodde att ja skulle få läsa något kul.men förstår att du har fullt upp. kram

2007-07-12 @ 22:16:01
Postat av: Carro

Annika: här e det fullt upp hela tiden..hoppas allt e bra med dej! KRAM C

2007-07-12 @ 22:47:14
Postat av: Annika

Hej hur är det? Hur gick det i Malung?Hoppas allt är bra med dig..kram

2007-07-19 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0