Stress

Hu vilken stressig dag det vart.. ilade hem från en hektisk jobbdag o åkte direkt till Jenny...har käkat tacogömma o godis. Härligt gott!! Fick gör alite nytta där åxå... sen satt vi o pratade i flera timmar om ditten o datten...Man kan konstatera att vissa verkligen "slagit sig till ro" lite väl mycket . Trist det där.  Nån gång e det nyttigt att längta efter varann o sen träffas iegn o känna att man verkligen saknat o älskar den personen!!! Men men, det e så det är, folks egna val o upp till dom. Men tycka får vi ju! :)

Nu e det faktiskt dax att jag för en gångs skull kommer i säng inom kort o kanske sover igen lite, känt mig så trött o noll energi det sista. Men som vi sa på jobbet, det e semestern hägrar !! :) Det behövs!! Kissen e mindre glad på mig som bara kommer hem o går igen så jag ska gosa lite med honom o leka lite med favvoråttan. Sen får vi se hur länge det tar innan han förlåter en att man vart borta för mycket. Man märker direkt när ha e irriterad o missnöjd....måste gottgöra min darling lite :)

SOV GOTT!!!!

       C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0