mys

Kom hem laddad för myskväll o e såå hungrig så jag vet inte vad! mat nu!!! Kan bara inte vänta typ en timme på mat då..så det får bli nåt snabbt. Typ rostade mackor med räksallad o sånt kanske?! Vad som helst! Är inte rolig just nu alltså...nån som e likadan??

En mycket tråkig sak åxå....min kompis som ska ha en bebis typ 29 spet åkte till KSS med blödning igår o blev skickad i ambulans till Östra Sjukhuset i Göteborg eftersom de inte har några resurser i Skövde för om barnet skulle behövas  "plockas" ut i. Färden gick på en timme o fem minuter!!! Det e typ 18 mil!!! Så nu ligger hon där o e beordrad sängliggande tills imorg o då ska hon upp o gå o se om blödningen börjar igen. Barnets lungor e inte fullt utvecklade så hon får kotison för att på skynda det.  Det väger ca 1 kilo o de kan rädda det troligen i så fall..... Jag håller ALLA tummar jag bara kan!!! Måtte det gå vägen det här!!!

Måste tjata om det idag igen..Malung! På söndag smäller det, kan tiden rusa på?????? o då har jag INTE beställt detta  vädret....

nähä, om man skulle ta o placka fram nåt o äta nu ??!!

Ha det gött i regnet!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fy vad hemskt, men de är ju så duktiga nu för tiden. De klarar ju bebisar som e från vecka 23 !
Och själv tyckte man det var jobbigt att gå över tiden ...
Håller alla tummar för din kompis !

2007-07-09 @ 21:11:13
URL: http://novssan.blogspot.com
Postat av: zara

herregud, ngn ja känner?

2007-07-09 @ 22:30:07
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Carro

Jossan: ja de kannog klara den i så fall men lungorna e ju inte färdiga...mem som sagt. håller tummen!Kram

2007-07-10 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0