min dag

Har haft en rätt tråkig dag idag om jag ska vara ärlig, förutom Hannahs eminenta förslag om att gå på stan i förmiddags. Träffades vid halv tolv o sen shoppade vi loss ett par timmar. Det blev ett par tights ( har blivit lite bekväm för jeans just nu), primer från Clinique o en t-shirt till John. Han e ganska dålig på att gå i affärer så då får jag ta tag i saken när jag tycker det behövs, vilket e liiiite oftare än va han anser :) Hade kunnat gå loss på ännu mer men fick verkligen intala mig själv att det e rätt så skönt att ha lite pengar kvar i slutet av månaden åxå! Nån som håller med? ;) Inte min starkaste sida...no matter hur mycket man får i lön, jag bränner dom ändå. Konstigt det där! Ett "tjejigt" drag tror jag.....
John spelar på Ekebofestivalen idag ihop med Arvingarna, Casanovas, Lasse Stefanz mfl...ångrar lite att jag inte åkte med när jag fick en sån här dag..men men. Han kommer hem i morron bitti o sen åker han iväg på en niodagars-turne´på måndag redan. Sån tur att vi ses i Malung! Jag har ett mycket mindre "vara själv-behov" än många andra tror jag....så jag tycker verkligen det kan va kämpigt emellanåt. Men det går... Den kärleken, den kärleken! :)

Nähä, nu måste jag äta lite mat åxå, bara fikat o ätit godis hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0