kväll

Jaha då va det kväll igen...

Jobbade med Åsa idag( syster til min chef) , som vanligt numera. Trevligt! En jättemysig tjej :) Efter jobbet så åkte jag hem o slängde in en tvätt o sen åkte jag ut till henne på Majåker. Där gick vi en en timma lång promenad i det härliga vädret. Det är underbart idag! Stekande sol. Pratade bort en stund efter det med hennes föräldrar o nu e jag hemma o ska ta en välbehövlig dusch innan det e maskinbyte igen. Effektivitet var ordet!

Min stackars lillasyrra har idag tagit sin andra (!!) allergispruta i år som man egentligen bara får som vuxen o då EN, eftersom man kan stanna i växten. Hoppas nu den hjälper!!! Håller alla tummar!! Hade hoppats att de kunde ha kissen så man slapp ta med honom på båt o sen va noga med att stänga dörren där( som de ofta glömmer :)  men men.....

Två dar kvar att jobba innan man sticker till Gotland o slänger sig i solstolen. OM man längtar!

Imorgon fyller man visst år åxå kom ja på...
"tänk va åren går" som mamma alltid säger. Det e inget o fira längre  :) Men man har ändå den där lilla speciella känslan i magen ...ni vet :) Även fast det e 28: gången....*skäms lite * Är van att man alltid är i Sunne o festar den här veckan  så det e lite märkligt... Men vi tar det ihop med pappsen på måndag istället. Båda lejonen ska firas :)

Det svåra nu för tiden e att ja aldrig kommer på nåt att önska mig. Nåt förslag nån ??!! Det enda jag kommit på e en resväska. Sen får vi hoppas att Johns tänkta present går att genomföra på tisdag . Tänk så lyyyyyycklig ja vore:) Jag ler vid bara tanken. Blir det så lär ni få läsa om det här. Vågar knappt hoppas.....

Måste bara säga att Marie hade såå söt klänning igår på Skansen....o duett me Jöback...ja va säger man?! Wow!!

In in duschen va det......

Tjing!!!                                              




Kommentarer
Postat av: Emil

Gratis på födelsedagen. Hälsa John!
Kram Emil

2007-07-27 @ 23:19:51
URL: http://emilsigfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0