helg

                                                  Det bästa med denna vecka:


                     
.....   vart sysselsatt hela tiden
                      ......  känt mig omtyckt..det e inte alltid.
                      ......  efter denna har jag semester :)
                      ......  inte shoppat ihjäl mig, bara en tröja o hårband (det ni!)
                      ......  lönen har kommit!
                      ......  Åsa har hjälpt mig MASSOR
                      .....  födelsedan!...blomsterbud, sms, kort...såå fint! o då har vi inte firat mig än.
                      .....  sms me Linda M!! längesen.
                      .....  Carro har ringt (men ja jobbade)
                      .....  vart ute o gått 2 dar. alltid nåt.




                                                    Det sämsta...

                 
                      .....  stressat (alltid!)
                      .....  är "gräsänka"
                      .....  VÄDRET!!! sol tack
                      .....  lönen kom som sagt...o en hel del har fösvunnit =(
                      .....  katthår som behöver dammsugas upp heela tiden!
                      .....  tappat parfymflaska i handfatet. sprack!
                      .....   jeansen känns för tighta.  det får bli skärpning!
                      .....  har tänkt ringa upp Carro men...glömsk.


Tio positiva, åtta negativa......det braiga överväger, det e aldrig fel!  
Sista dan innan semstern (1v)  imorg..då har jag gjort 6 dagars jobb av sju möjliga. Så sen e jag väääärd att vila lite :) på Gotland. Men innan dess ska vi fira mig i Karlsborg på måndag. Hoppas kunna sitta ute som vi alltid gjort.

 Ha en bra helg!!!!!

                     





Kommentarer
Postat av: Tilda

Du tar väl med dig kissekatt när du ska firas?
Så kan han vara ute med mig i koppel!

2007-07-28 @ 00:03:28
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Carro

Tilda: ja han e med :) ..sover över o åker till Gotland på tis. Kram

2007-07-28 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0